Scenki strategiczne – zagadnienia do egzaminu


Ogłaszamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne akceptujemy poniższe opracowania do egzaminu:

  • symulacja decyzyjna – „Zaburzenia komunikacji w miejscu pracy” oraz „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce”
  • symulacja zespołowa : „Projekt wycieczki turystycznej po Londynie” i „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na studium przypadku komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy”
  • zabawa kreatywna – „Polsko-ukraińskie miejsca pamięci na drodze ku pojednaniu. Kontrola na podstawie seminariów historycznych Polska-Ukraina: trudne pytania” i Gry Negocjacyjne oraz „Ewolucja polskich kolęd do początku oświecenia”
  • symulacja strategiczna – „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala” i „Stereotyp kobiety w czasopismach poradnikowych”
  • gra kreatywna – „Walory turystyczne Dalmacji” i „Pogańskie wierzenia Słowian (kluczowe dominaty)”
  • symulacja edukacyjna : „Współczesny terroryzm w opiniach prasy polskiej. Uwarunkowania polityczno-socjologiczne ” oraz „Pieśń z dziejów gatunku w literaturze polskiej”
  • gra strategiczna : „Język środowiskowy wojskowych” oraz „Narodowe dziedzictwo kultury: jego ochrona w Polsce i Unii Europejskiej”
  • symulacja językowa : „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych” i „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze”
  • symulacja biznesowa : „Stosunek Polaków do mniejszości niemieckiej” i „Obraz kobiety w polskim serialu telewizyjnym na przykldzie serialu „Na wspólnej””